Scrisoare de la Mos Craciun - exemplul 1

Scrisoare de la mos CraciunAti fost cuminti anul acesta? Va veni Mos Craciun la voi? Inainte sa vina mos Craciun veti primi o scrisoare de la el in care va va spune daca meritati ceva anul acesta.
Craciun fericit la toata lumea alaturi de cei dragi si iubiti!

Draga “Nume”,


Stiai ca toti spiridusii mei au vorbit despre tine? Suntem cu totii foarte impresionati de faptul ca ai fost un “baiat/fetita” foarte cuminte anul acesta !

Am fost foarte ocupat impreuna cu spiridusii, cu gasirea jucariilor si cu pregatirea saniei, care trebuie – nu-i asa? – sa fie gata pentru marea calatorie. Doamna Craciun este si ea foarte ocupata cu noul meu costum. Se pare ca imi trebuie o marime mai mare, doar imi plac si mie dulciurile la fel ca voua! Iar renii se antreneaza zi de zi pentru a fi pregatiti de marea calatorie din ajunul CRACIUNULUI.

Dupa cum vezi, suntem foarte ocupati, dar asteptam cu nerabdare sa vizitam “orasul” si sa ne oprim la casa ta. Am aflat ca anul acesta iti doresti “cadoul”. Spiridusii il cauta grabiti in Casa Jucariilor.
Te rog sa fii in pat repede in Seara de Ajun si sa fii sigur ca Mosul nu va intarzia!

PS. De vreme ce nu am timp sa-i scriu fiecarui copilas de pe lista mea, te rog aminteste-i tu “prietenei/prietenului” sa fie cuminte si sa asculte de parinti.

Craciun fericit, dragul meu / draga mea “Nume”!
sursa: http://www.vinemosul.ro

0 comments:

Trimiteți un comentariu

123